Hemma hos Elin

 Hemma hos mig - Grå assiett och stjärnljusstake från webbutiken.

Hej!
Dags för mig att premiärblogga här på min och mammas nystartade blogg. Vi kommer som ni kanske har märkt att turas om att blogga och såklart kommer det att handla om en massa inredning! 

Idag tänkte jag  passa  på att presentera mig själv lite. 
Jag är en trebarnsmamma på 29 år, mammaledig med lillebror och gift med min stora kärlek. Inredningsintresset har jag definitivt fått av min kär mor (Sanne) och är uppvuxen i ett mycket kreativt hem där det alltid var något på gång. 

Jag bor i en 40-tals villa som jag blev störtförälskad i vid första titten. Dock har huset som en gång kändes som ett slott plötsligt blivit väldigt trångt då familjen på tre år växte från två till fem medlemmar. 

Jag har svårt att sätta min inredningsstil i något fack men jag inspireras av grafiska, industriella och bohemiska hem och älskar att blanda gammalt och nytt. Här hemma går det mesta i vitt, svart, grått och favoritfärgen grönt.
 

I en hörna vid mitt köksbord.

På en skänk i mitt vardagsrum - ljusstaken från webbutiken.


För två år sedan tog jag och mamma tag i vår gemensamma dröm och startade webbutiken Stilleben by Sanne. Vi har inriktat oss främst på den lantliga fransk/danska stilen men de flesta av våra produkter passar i hem med andra stilar (som mitt eget). Det är något av det roligaste jag har gjort och att se sitt företag växa är så spännande!

Hoppas att ni får en riktigt fin torsdag - imorgon är det återigen mammas tur att stå för skrivandet. 

Kram Elin





Kommentarer

Populära inlägg